Wyłączenia gwarancji

Niniejsza gwarancja nie obejmuje

  • normalnego zużycia elementów, gdy nie występują wady materiałowe lub technologiczne — te zgłaszane muszą być natychmiast po ich wykryciu;
  • modyfikacji produktu w stosunku do oryginalnej konstrukcji;
  • uszkodzeń wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
  • uszkodzeń wynikających z narażenia na działanie ekstremalnych warunków, także klimatycznych, lub używania produktu w takich warunkach;
  • uszkodzeń mechanicznych takich jak przecięcia, przedziurawienia; uderzenia itp.
  • uszkodzeń wynikłych z niezgodnego z załączoną do produktu instrukcją montażu;

Fotele obrotowe (w tym biurowe, gamingowe)

+

Gwarancja na okres 4 lat:

  • na metalową konstrukcję i stelaż fotela

Gwarancja na okres 2 lat:

  • na podstawę, mechanizm regulacji oparcia i mechanizm tilt

Gwarancja na okres 1 roku:

  • na powłokę, podłokietniki, materiał, koła i podnośnik (siłownik) — gwarancja wyłącza uszkodzenia mechaniczne materiałów.
  • na wszystkie pozostałe części, z wyłączeniem części innych marek niż marki należące do Meester Group Sp. z o.o. (Huzaro, Tulano)

Wyłączenia gwarancji:

Niniejsza gwarancja nie obejmuje:

  • normalnego zużycia części takich jak: koła, mechanizmy, materiały, poduszki, stelaże, podstawy, podnośniki, gdy nie występują wady materiałowe lub technologiczne - te zgłaszane muszą być natychmiast po ich wykryciu;
  • modyfikacji produktu w stosunku do oryginalnej konstrukcji;
  • uszkodzeń wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
  • uszkodzeń wynikających z narażenia na działanie ekstremalnych warunków, także klimatycznych, lub używania produktu w takich warunkach;
  • uszkodzeń połączeń gwintowych.
  • uszkodzeń mechanicznych takich jak przecięcia, przedziurawienia; przetarcia.
  • skrzypienia mechanizmu fotela wynikającego z nieodpowiedniej konserwacji.
  • produktów odkupionych od pierwotnego właściciela lub będących w posiadaniu osób innych niż pierwotny właściciel
  • uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania lub konserwacji, pielęgnacji lub przechowywania

Biurka

+

Gwarancja na okres 4 lat:

  • na metalowy stelaż biurka.

Gwarancja na okres 2 lat:

  • na elektryczne elementy stelaża biurka (jeśli biurko takowe posiada)

Gwarancja na okres 1 roku:

  • na blat i jego okleinę oraz wszystkie pozostałe części takie jak uchwyty na słuchawki, czy uchwyty na kubek.

Wyłączenia gwarancji:

Niniejsza gwarancja nie obejmuje:

  • normalnego zużycia elementów takich jak okleina blatu, uchwyt na słuchawki, uchwyt na kubek, gdy nie występują wady materiałowe lub technologiczne — te zgłaszane muszą być natychmiast po ich wykryciu;
  • modyfikacji produktu w stosunku do oryginalnej konstrukcji;
  • uszkodzeń wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
  • uszkodzeń wynikających z narażenia na działanie ekstremalnych warunków, także klimatycznych, lub używania produktu w takich warunkach;
  • uszkodzeń połączeń gwintowych.
  • uszkodzeń mechanicznych takich jak przecięcia, przedziurawienia; przetarcia.

Reklamacje

Jak reklamować produkt?

1. Wypełnij forumlarz reklamacyjny

Wypełnij formularz, a następnie wydrukuj email jaki otrzymasz z naszego serwisu.

2. Spakuj produkty, które chcesz zwrócić

Do reklamacji dołącz dowód zakupu (paragon) oraz  formularz reklamacyjny. Dobrze zabezpiecz produkty na czas transportu

3. Nadaj swoja przesyłkę

Swoją paczkę nadaj na poniższy adres: Meester Group Sp. z o.o. ul. Kotowo 42, 60-009, Poznań

Formularz reklamacji

FAQ

Jak mogę przesłać zgłoszenie reklamacyjne?
+
Na jak długo udzielana jest gwarancja na produkt?
+

Produkty marki Tulano objęte są 2-letnią gwarancją.

Czy wszystkie produkty oferowane na stronie tulano.pl są objęte gwarancją?
+

Tak, wszystkie produkty marki Tulano są objęte gwarancją.

Pozostałe postanowienia

Z wyjątkiem postanowień niniejszej gwarancji firma Meester Group, jej pracownicy oraz autoryzowani sprzedawcy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody (w tym straty i szkody poboczne lub wynikowe, czy też spowodowane zaniedbaniem lub uchybieniem użytkownika). Wszelkie roszczenia wynikające z niniejszej gwarancji powinny być zgłaszane autoryzowanemu sprzedawcy. Do rozpatrzenia roszczenia z tytułu gwarancji wymagany jest dowód zakupu: numer paragonu bądź faktury lub numer zamówienia w sklepie.

Roszczenia zgłaszane poza krajem zakupu mogą wiązać się z opłatami oraz innymi ograniczeniami. Okres gwarancyjny i szczegółowe postanowienia mogą się różnić w zależności od kraju. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Firma Meester Group sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Wagrowskiej 2 (61-369) w Poznaniu, udziela gwarancji sprawnego działania produktów zgodnie z warunkami technicznymi i eksploatacyjnymi opisanymi w ich instrukcjach obsługi.

Gwarancja ma charakter czasowy. Różne produkty i ich części składowe podlegają gwarancji w różnym, opisanym w poniższym dokumencie, zakresie oraz okresie obowiązywania.  Wady i uszkodzenia produktu powinny być każdorazowo zgłaszane niezwłocznie po ich wykryciu. Nie należy kontynuować użytkowania produktu w przypadku wykrycia jego wady lub uszkodzenia, gdyż może to pogłębić wadę czy uszkodzenie, a także stanowić zagrożenie dla zdrowia, a nawet życia użytkownika. Produkt należy zabezpieczyć na czas rozpatrywania procesu reklamacji, a następnie postępować zgodnie z wytycznymi producenta lub autoryzowanego serwisu.

Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia produktów wynikającego z eksploatacji oraz uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania. Gwarancja nie obejmuje także uszkodzeń mechanicznych, w tym rozdarć, pęknięć powstałych z winy użytkownika. Gwarancja nie obejmuje również płowienia i innych wad tkanin powstałych w wyniku długotrwałej ekspozycji na promienie słoneczne, wad spowodowanych nieprawidłową konserwacją urządzenia np. praniem w zbyt wysokiej temperaturze, czyszczeniem silnymi detergentami, uszkodzeń termicznych, elektrycznych i spowodowanych kontaktem z cieczami, a także wad i uszkodzeń powstałych w wyniku samowolnych przeróbek i modyfikacji.

Serwis i Producent nie odpowiadają za szkody i straty wynikające z niemożliwości korzystania z produktu będącego w naprawie.

Produkty przekazywane do reklamacji powinny zostać uprzednio wyczyszczone. Do reklamacji przyjmowane są wyłącznie produkty spakowane, w kartonowym opakowaniu (oryginalnym lub zastępczym).

Zgoda na pliki cookie